Monday, February 17, 2014

Drama Korea - Emergency Couple

Sahabat yang suka dengan drama korea. berselancar sore-sore berkunjung sana sini dapat drama korea ini. Dramanya semua ada 20 episode yang dapat hanya ada 6 episode sahabat. Buat pecinta drama korea silakan dicicipi.

Emergency Couple

image
Emergency Couple
Detail
Broadcasting Station: tvN
Directed By: Kim Cheol Gyoo
Screenplay By: Choi Yoon Jung
Genre: romance,comedy
Release date: January 24 2014
Broadcast Time: Fri,Sat 20:40
Episode: 20
Cast
Teaser
Original Soundtrack
  1. 3rd Coast – Love Again
Sinopsis
Jin-Hee (Song Ji-Hyo) led a satisfying life as a dietitian. She then met medical school student Chang-Min (Choi Jin-Hyuk). Despite his wealthy family’s strong opposition, Jin-Hee and Chang-Min decided to get married. Chang-Min’s family is full of doctors. Chang-Min though gave up his medical internship and began working as a pharmaceutical salesman. Their marriage life was not happy. Chang-Min’s family looked down on Jin-Hee and even Chang-Min seemed to change. Chang-Min began to think terribly of Jin-Hee and they finally divorced.
After their divorce, Jin-Hee became a medical student and now works as an intern. Chang-Min also graduated from medical school and begins to work as an intern. One day, they meet in the emergency room for a hospital where they will both work together.
[Link Download]

Hanya dapat sampai episode 6 sahabat, untuk episode selanjutnya sahabat bisa cari di tempat lain sahabat.

sumber : foeld.wordpress.com

Blog Pemikir Cerdas sebagai media untuk berbagi informasi dan tutorial simple untuk dunia IT.

Comments

Masukan sahabat sangat berarti untuk perbaikan kedepannya.
EmoticonEmoticon